Kako se povezati s strankami ob pravem času in na pravem mestu? Uporaba geolokacije za pošiljanje sporočil.
Nekatera sporočila imajo smisel samo, če so poslana ob pravem trenutku in na pravi lokaciji. Geo-ograja (angl. geo-fence) je navidezna ograja okrog katerekoli lokacije na zemljevidu. Z njo lahko definiramo določimo geografski območje in sledimo dogajanja znotraj tega. Strankam, ki vstopijo, izstopijo ali preživijo določen čas na tem območju, lahko pošljemo sporočila, ki imajo pomen samo na tej lokaciji in na ta način poskbrimo za boljšo uporabniško izkušnjo.
Primeri:
- Obiskovalec vstopi v trgovski center. Pošljite mu sporočilo, v katerem ko opomnite, da lahko izkoristi popust na vse mlečne izdelke. Ponudbe lahko še dodatno prilagodite glede na profil obiskovalca in zunanje okoliščine. Tako jim na Valentinovo ponudite popust pri nakupu šopka rož.
- Obiskovalci vstopi v restavracijo. Po 5 minutah jim pošljite sporočilo, v katerem jim ponudite sladico gratis, če naročijo dnevno kosilo. Ponudite jim tudi možnost direktnega naročila, s katerim se izognejo čakanju. Komunikacija z obiskovalci, ki se že nekaj časa nahajajo na določeni lokaciji je še posebej pomembna. Gre namreč za čas odločanja. Če jim v tem trenutku pomagate, boste preprečili, da bi odšli drugam.
- Stranka izstopi iz vaše trgovine. Pošljite ji sporočilo, v katerem jo povprašajte, če je bila zadovoljna. Povratne informacije vaših strank so bistvene pri izboljševanju in prilagajanju vaše tržne strategije. Ne pozabite nagraditi povratnih informacij vaših strank.
Nasvet: Zanimive priložnosti ponuja tudi sledenje konkurentom. Dodajte geo-ograjo okoli poslovalnice vašega konkurenta in spremljajte akcije vaših strank (seveda ne pozabite tega omeniti v svoji politiki zasebnosti!). Podatke nato uporabite za (ponovno) definiranje vaše marketinške strategije in za (ponovno) definiranje načinov interakcije s strankami.
Platforma KumuluzCrowdsensing omogoča uporabo geo-lokacije za pošiljanje sporočil. Za več informacij in demonstracijo platforme nam pišite info@kumuluz.com.