May 21, 2021 Crowdsensing Eva Zupancic
Crowdsensing KumuluzCrowdsensing Geo-lokacija

Ali stranke dovolijo spremljanje njihove lokacije in zakaj?

Kratek povzetek nekaterih zanimivih izsledkov raziskav o tem, ali se uporabniki strinjajo s tem, da se spremlja njihova lokacija.

  • 70 % potrošnikov je pripravljenih deliti svoje podatke o lokaciji, če menijo, da v zameno dobijo nekaj vrednega, kot so kuponi ali točke zvestobe (vir: LSA’s Local Mobile Search).

  • 70 % kupcev se niti ne zaveda, da obstajajo tehnologija beacons, ki spremljajo njihovo lokacijo (vir: StreetFight). Dalje, nepoznavanje tehnologij o lokacijskem zaznavanju nima vpliva pri uporabi takšnih aplikacij, saj je strankam pomembnejša dodana vrednost aplikacije (vir: GeoMarketing).

  • Študije kažejo, da lahko podjetja na preprost način spodbudijo uporabnike aplikacij, da vklopijo spremljanje lokacije, s tem da za to ponudijo ugodnosti. Stranke se odločijo za spremljanje njihove lokacije, če za to dobijo posebne ponudbe ali popuste. Prav tako je uspešno, če kupec na ta način pridobi točke zvestobe in druge nagrade lojalnostne sheme (vir: GeoMarketing).

  • Čeprav se 80 % potrošnikov strinja, da so lokacijske tehnologije smiselna in pomembna, jih le 50 % dejansko uporablja. To se bo sčasoma seveda povečalo. Velik izziv predstavlja prva prijava in uporaba lokacijsko podprte aplikacije. Ko se uporabnik prijavi, pa so ustrezne ponudbe tisto, kar angažira uporabnik in jih spodbudi, da obdržijo vklopljene lokacijske storitve. (vir: GeoMarketing).

  • Študija primera je pokazala, da se lahko z uproabo lokacijskega targetiranja uporabnikov učinkovitost poslanih sporočil podvoji. (vir: ThumbVista).

Študije so pokazale številne, da lokacijsko vezana sporočila prinašajo številne prednosti in da so uporabniki ob ustreznih spodbujevalnih mehanizmih pripravljeni deliti svoje podatke o lokaciji. Spremljanje lokacije omogoča boljše razumevanje vedenja potrošnikov in omogoča, da strankam ponudite produkte in storitve, ki jih dejansko zanimajo, in to v pravem trenutku. Zajem in uporabo geo-lokacijskih podatkov na enostaven način omogoča platforma KumuluzCrowdsensing. Za predstavitev funkcionalnosti platforme nam pišite nam pišite na info@kumuluz.com.

Vključite se v naš poštni seznam

Vključite se v poštni seznam in prejemajte informacije o zadnjih novostih in posodobitvah.